13 September 2011

Penat + Puas Memasak!

Salam,

Syawal masih lagi kita raikan. Alhamdulillah sangat2. Aku pun masih lagi teruskan aktiviti harian. Raya masih lagi tetap raya. Sampailah 30 Syawal.hehe. Yelah, semangat raya tetap ada. Ada jugak rumah pakcik aku yang aku tak raya lagi.Hari ni baru teringat.:)

Ok, baru-baru ni jer aku ada masak menu yang agak luar silibus lauk kat umah. Hanya untuk menyambut tetamu jauh yang agak istimewa pada Wawa. Alhamdulillah, semuanya berjalan baik dan selamat pun tetamu tu sampai ke Johor balik.

Antara menu yang aku baut, udang masak lemak lemak dan siakap 3 rasa. Luar biasa ker?..tak pun. Macam selalu jugak aku buat kan.hehe. Cuma, semangat untuk penyediaannya yang istimewa. Bukan buat ala-ala campak jer ok.hehe..jom....









 







Untuk ari ni aku tak sempat bebel banyak. Korang layan dulu antara lauk2 ni. Kek tu jer yang Wawa buat.heheh.

Wassalam..

No comments:

Post a Comment