06 May 2016

Tempahan Brownies & Congo Bars Raya 2016!!!



Salam,

Lamanya aku diam tak tulis blog. Hahaha. Tak pe. Insyaallah lepas ni akan diusahakan lebih kerap lagi. Untuk kali ni aku terus ke promosi untuk hari raya nanti. 

Untuk korang yang dah baisa sangat kalau raya makan kuih/biskut kan. Mari sini kita tukar sikit elemen raya kita. 

Dengan Brownies atau Congo Bars atau Dua- Dua sekali!!!

Macam yang pernah aku inform sebelum ni. Aku aktif lebih banyak dekat Instagram. Jadi boleh terus follow aku di Ig @nanibadai

Untuk promosi hari raya, mohon untuk segala pertanyaan terus sms/whatapps 013 336 0568

Atau boleh terus ke ig aku @nanibadai untuk lebih info promosi raya ni.

Akan datang aku akan terus promote beberapa jenis kuih raya yang havoc!


Brownies saiz 8 '


Congo Bars saiz 8'
So, aku tak boleh harga buat masa ni. Sebab harga aku sentiasa berubah sebab nak bagi banyak promosi. Paling penting terus sms/whatspps untuk maklumat harga dan segala bagai. Nak pos atau nk COD.

Kelebihan bagi yang tinggal area BANTING,, Kuala Langat,  area NILAI, N9, SEPANG, SALAK TINGGI dan kawasan sekitarnya. Aku boleh delivery kawasan sekitar area ni.

Untuk yang agak jauh, boleh je aku POS untuk 2 produk ni. Kelebihannya caj lebih sikit dari biasa ye!

Ok, jangan lupa. Tempahan aku tutup bermulanya Ramadan.

No comments:

Post a Comment