30 November 2011

Larian Morib 2011

Salam,

26/11/2011, ari Sabtu..buat pertama kalinya aku serta sekali dalam aktiviti yang Majlis Daerah Kuala Langat buat. Memang tak pernah dalam sejarah aku join mana-mana aktiviti MDKL. Tapi kali ni member baik aku yang handle aktiviti ni, so aku joinlah.:)

Secara seriusnya aku tak training apa-apa pun untuk larian ni. Hantam kromo jer aku join. Memang dah lama sangat tak lari. Sejak kerja tak pernh aku bersukan. Jadi tujuan utama adalah untuk menguruskan badan..dan mencari stamina yang dah lama mati :)

Tak perlu aku cerita keadaan aku semasa lari dan selepas. Cuma korang bygkan jerlah...org tak pernah lari..kene lari 7km. Cuma, aku dah tetapkan dlm otak..takkan naik van Jabatan Pertahanan Awam. Aku berjaya :) Berjaya tamatkan dgn berjalan sahaja. :) Berjaya sampai ke garisan penamat :) Berjaya dapatkan sijil :) Berjaya keluarkan peluh :)..banyak kan kejayaan aku..



Dapat baju percuma..sebab orang ke 2 daftar..


unlucky number...tak menang nombor bertuah :0

Apapun aku seronok join aktiviti ni. Puas hati jugak tengok prestasi yang menjunam. Tak sama macam zaman main bola jaring. Hehe...Lepas ni kalau ada lagi..aku akan join lagi. Paling best...senior exe aku siap bagi cuti untuk sokong aku dan Ewa join larian ni. Tq bos...

Wassalam.

Nota: aku pancit :(

2 comments: