17 November 2011

Cik Siti dah kawen!!!

Salam,
 
Entry kali ni patutnya aku update lebih awal. tapi terlepas pulak. Asyik terupload bab makanan jer. Hehe..tak per..janji akhirnya tertunai jugak enrty ni kat blog aku. Cik Siti tu nama sblm nikah. Lepas nikah tukar jadi Pn Siti a.k.a Cikgu Siti.:)

Sedikit sejarah kami: Aku dan As (nick name aku panggil die) kenal dr sekolah menengah. Macam mana rapat tu, bila kitaorang sekelas. 3F di SMK telok datok. Berlanjutan sampai sekarang. Lagi 1 aku rapat sebab aku dan As 1 team Netball & Handball smktd. Lepas masing-masing abis belajar lagi rapat. 
As dan suami kenal pun dari smktd jugak. Banyak cabaran dlm hubungan dia berdua. Akhirnya jodoh tetap ada. Mereka disatukan dalam majlis indah dan hujan dirumah As.Minggu majlis kawen As, hujan turun lebat sangat. Sampai menganggu sedikit perjalanan majlis. Tapi syukur sangat2 hari Ahad tu majlis berlansung tanpa hujan. Amin Ya Allah. 

Layan sedikit gambar2 yang sempat aku upload ni. Apapun As, selamat menjalani kehidupan dengan aman dan harmoni dengan status sebagai Isteri orang. Hehe..kita tetap kawan sampai bila-bila.:)


Tara!!!..bunga sponsor by Nard...harap2 masa majlis aku..aku dapat 2 bekas..haha

Malam pakai inai oleh nard. Sapa2 nak tempah nard pakaikan inai..bgtau awal2..kiki

Ting!!...dah nk siap, tapi kaki tak pakai lagi..

Inilah saatnya. As dah jadi bini orang...

Aksi bertiga...Ammar posing separuh kepala..haha


Cun..mlm berinai..

Ahad yang indah..majlis bersanding...biru!

Orang kuat..juga yg kat belakang tu..

Fara...comelnyer ko...haha

Cup cake...Fara dah amik dulu sblm As potong kek!..


No comments:

Post a Comment