04 November 2011

Salam Aidil Adha

Salam,

Aku tak sempat nak ulas panjang..banyak cerita yang masih lagi didalam proses editing. Banyak sangat cerita yang aku nk kongsikan. Tapi disebabkan masa tak ada..aku terkejar-kejar nk siapkan semua urusan kerja. Al maklumlah awal bulan. 

Dikesempatan ni aku cuma nak ucapkan Salam Aidil Adha untuk semua. Semoga raya kali ni akan bertambah bermakna untuk semua. Siapa yang berkorban tahun ni syukur alhamdulillah. Moga rezeki hamba Allah akan terus melimpah. Paling seronok berjuta-juta umat islam yang berada di Tanah Suci. Semoga haji mereka adalah haji paling bermakna. Aku insyaallah, niat telah lama aku tanamkan untuk kesana. Semoga Allah murahkan rezeki kita untuk menjadi tetamuNya. Insyaallah.

Insyaallah di kampung aku ada banyak jugak lembu korban tahun ni. Syukur, orang kampung aku murah rezeki. Dapatlah merasa daging korban lagi tahun ni. Ok, pada yang balik ke kampung, semoga perjalanan anda selamat dan dirahmati Allah. Amin..

Nk smgt korban tu yg amik gambar ni..rasa nk join tahun ni tgk lembu disembelih.Jom sama-sama raikan Aidil Adha tahun ni. Gambar ihsan Google!

Wassalam..

Nota: rindu aruah mak..

No comments:

Post a Comment