12 August 2011

Biskut Raya Pertama!

Salam,

Lama tak update, apa nk buat, kerja tu amanah. Kene dahulukan kewajipan. Lagi2 nak raya. Kene siapkan awal. Kalau tak alamak lah, raya kat ofis. Ada banyak benda nak kongsi dengan semua, tapi masa tu sempit sangat. Tunggu bos aku g luar negara baru relaks..haha :)

Ok, kali ni aku paparkan biskut raya aku yang pertama untuk tahun ni. Mood aku ok tahun ni untuk buat biskut. Sebelum2 ni aku tak buat satu apa pun. Tak tau pasal apa. Mungkin sebelum2 ni masih lagi terasa kehilangan aruah mak walaupun mak pergi dari tahun 2006. Tapi masih lagi terasa mak ada dekat umah tu. :(
Malam tadi dengan semangat yang kental, aku gagahkan diri untuk kedapur. Lepas balik beli barang jer, aku terus buat biskut pertama ni. Biskut dahlia. Haha..tak pernah masuk carta pun biskut ni dalam list biskut kegemaran aku. Tapi tak tau, nak merasa buat kot. Aku amik resepi dari Blogger popular, Chef Mat Gebu. Korang tengoklah hasil die dengan hasil aku..hahaha ..korang tgk hasil pro die kat sini sini ok.Semua resepi korang bleh amik dekat blog CMG tu ok.






So, korang bandingkan lah dengan apa yg aku buat.heeeeee..tapi aku suka jer. Sebab korang tak rasa kan..Nak rasa, jemput kerumah yer.:)

Wassalam.

No comments:

Post a Comment