26 August 2011

Selamat Hari Raya!!

Salam,

Tinggal sedikit sahaja masa yang ada untuk kita merasa ramadan kali ni. Adakah ini ramadan kita yang terakhir? Semoga kita diketemukan lagi untuk ramadan akan datang.amin...

Ok, dikesempatan ni, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Aku nak mohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dah silap yang aku sendiri tak sedar. Kita hanya manusia biasa dan tak mungkin sempurna dalam segala hal.hehe.

gambar ihsan Google

Hari raya kali ni aku sambut meriah sedikit kot. Sebab ada ahli baru. Abang ipar aku Abie. Yang pasti hari raya akak aku akan menjadi lagi meriah sebab dah ada suami dengan keluarga mertua. Dan insyaallah giliran aku lepas ni pulaks...haha..

Seperti tahun-tahun sebelum ni, juadah raya pertama keluarga aku agak meriah dari biasa. Jadi sapa-sapa yang teringin nak makan nasi jagung dan lauk pauknya, jemputlah datang rumah raya pertama sahaja ok. Raya kedua pulak aku pergi balik kampung belah aruah mak. Untuk ziarah keluarga adik beradik mak aku dan singgah rumah aruah embah itupun kalau ada lah pakcik aku. Kalau die balik kampung jugak, aku akan rasa tak meriah dah nak balik kampung :(

Semoga raya kali ni dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan yang selama ni tidak berapa indah. Sapa-sapa yang pulang beraya ke kampung yang agak jauh, berhari-hati di jalan raya ok.

Blog ni berehat untuk sementara menyambut raya.heeeee..

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

Wassalam.

Nota: Al-Fatihah untuk aruah emak aku, Hasnah Binti Badri. tq

No comments:

Post a Comment